söndag 14 mars 2010

Vinnarna är dragna....

... efter mycket pyssel med lappar o dragning (mycket engagerade och förväntansfulla barn....) så är resultatet av min utlottning klar!

Och 1:a priset, som var en hemmasydd korg
går till Ellinor med bloggen





2:a priset, som var en liten förvaringspåse
går till Lillemor

Maila era adresser till mig på: handgjordadrommar@hotmail.se
så skickar jag era priser.

Vill tacka er alla som deltagit i min utlottning! Är verkligen glad att intresset var så stort!

För er som inte vunnit och hemskt gärna vill ha någon av priserna, så kan jag givetvis sy en till er på beställning - maila mig ang förfrågan!

Ha en riktigt bra vecka!
Kramar Marie



14 kommentarer:

  1. Ett jättegrattis till vinnaren !!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en trevlig tävling

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till de lyckliga vinnarna!!!
    Vill oxå passa på att tacka dig Marie för en fin tävling!! Hoppas det kommer en ny snart ;-)
    Vill oxå önska dig en fin början på veckan!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  4. Wooow, vad roligt att jag vann din jättefina korg!! Tack så jättemycket! Vilken julafton det blir att få ett så fint paket!
    Ha en fin vecka!!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Men asch, nu missade jag din tävling. Hur gick det till? Stort grattis till vinnarna!!!

    Ha en fin start på veckan!!!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till de båda vinnarna !!
    Jättespännande att få va med !
    Ha en riktigt fin dag !
    Kram , Helen :0)

    SvaraRadera
  8. Hej och tack för ditt besök hos mig.
    Alltid kul med nya besökare, din blogg ser ju jättefin ut.
    Såg att du ochså bodde i västra götaland fniss.
    ha en underbar dag
    varma kramar erica

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna.

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  10. Men vadnudå? Har jag glömt bort att anm. mig till denna tävling?
    Ja ja jag grattulerar dom som fick nöjet att vinna!
    Bra att veta att du kan sy på beställning!

    Hoppas din måndag blir bra!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnarna av dina fina alster!
    Härligt att barnen fick hjälpa till =)
    Ha en underbar måndag!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Grattis till Ni lyckliga vinnare!! :)
    Jättefina vinster!

    Ha en riktigt fin kväll och tack för krya på dig hälsningen! *ler*

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Grattis
    Till vinnarna,
    av dina fina sakerna.
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  14. complimenti walle vincitrici, ciao barbara

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...