onsdag 24 mars 2010

Inspiration!!

Alla vet vi nog vem hon är - inspirationskällan Mija Kinning!! Känd från Bygglov (överflödig information...) och en av mina förebilder. Jag har varit och lyssnat på en av hennes inspirationskvällar där hon visade och pratade om sina olika projekt genom säsongerna av Bygglov. Var får människan alla idéer ifrån? Lyckas alltid få till det där lilla extra. Så oerhört duktig och framförallt lyhörd inför de familjer som hon jobbar för. Tänk att få "låna" med henne hem en dag och få tips och idéer om hur man kan förändra sitt hem....


(Bild lånad från Coloramas hemsida)

Får ni möjligheten tycker jag ni ska gå och lyssna på henne - så intressant!

Må fint!
Marie




4 kommentarer:

  1. Ja visst är hon duktig ! Jag älskar att titta på alla sånna program typ Bygglov , men om jag skulle våga låta någon göra om i mitt hem så kan jag bara tänka mig Mija av alla dom man sett på tv .
    ...det är en framtida dröm att anmäla sig till Bygglov ! *SMILE*
    Ha en bra dag ! Helen :0)

    SvaraRadera
  2. jag tycker att hon e den bästa inredaren de visar upp på tv nu en längre tid..Har tröttnat på roomservice helt å väggarna design o simon o thomas flippar oxå ut emellen varven men Mija e bääääst!!=)

    SvaraRadera
  3. Hej svejs! Tack för titten inne hos mig, vad glad jag blev att du lämnade ett litet spår efter dig så jag kunde hitta till din mysiga blogg! Visst är hon fantastisk Mija...Jag skulle verkligen vilja gå o lyssna på henne om hon kom till Örebro. Hon är en klippa i inredningsvärlden! Ha en trevlig dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Å ja, tänk att få med sig henne hem. Vilken dröm. Gillar kreativa människor med härliga idéer som kan ta i och få saker gjorda. Vilket verkligen denna tjej kan.

    Glad att du blev glad!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...