torsdag 25 mars 2010

Glad-award!!





Blev så glad!!
Jag fick en Glad-award från goa Cathrin med bloggen Hemma hos semlan - en blogg som gör mig glad!!
Å visst går vi mot ljusare tider vilket gör en lite mer på allerten och GLAD.
Här är några mer saker som gör mig extra glad...

VÅREN
när snön smälter bort & de första snödropparna visar sig i vår gräsmatta

MINA HÄRLIGA FAMILJ
dessa underbara varelser, som ger mig så otroligt mycket

BLOGGVÄNNER
alla goa & fina kommentarer jag får här i "Blogglandia"

LOPPIS/AUKTION
när jag hittar DET

SKAPANDE
när jag får sitta framför min symaskin, i min fåtölj o virka eller sticka, eller penseln i handen framför en fin möbel

MÄNNISKOR
vänliga, leende människor

jag skulle nog kunna hålla på hur länge som helst...

skickar den vidare till några av de bloggar som gör mig glad


Listan skulle också kunna göras hur lång som helst.......

Ha en riktigt glad torsdag!
Kram Marie

6 kommentarer:

  1. Hej Marie!!
    Å, tack snälla!! Va glad jag blir =)
    Hoppas du mår bra & jag måste säga att vi är ganska lika om vad som gör oss glada =) Fast kanske inte det där med symaskinen..fniss... när jag sätter mig vid en så blir den sjuk..hihihi...
    Tack söta vän Jag tar gladerligen med mig denna fina award!!
    Fin dag önskar jag dig.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. TUSEN TUSEN TACK MARIE!!!

    JAG blir GLAD av att du tänkte på lilla mig!!!
    Det VÄRMER!!!

    Det finns mycket man blir glad av! Gäller att man tittar runt i sin vardag och ibland njuter av det lilla!
    Som att tex. få en Glad-avard av en vän i "Blogglandia" :D

    Jag som har ett service yrke får ibland stå ut med mycket! MEN om man "ger Positivitet" så får man oftast det tillbaka! Och tvärtom förståss, man får det man ger.

    Skickar över en glad och varm kram till dig Marie!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Marie!
    Så mycket fint du syr och virkar! Det är så att det börjar klia i mina fingrar när jag sitter och tittar på dina bilder. OCh jag är fullkomligt upp över öronen förälskad i de prickiga tygerna som du kommit över!!! Underbara!

    Ha en riktigt skön helg!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Tusen tack söta du!
    En härlig Award som gör att man får fokusera på det positiva i livet och sätta ord på det!

    Stor varm vårkram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Tack snälla, goa du för att du gav mig en award. Jag blev så väldigt glad och den soliga dagen blev ännu vackrare!
    Som ny bloggare är man ju lite osäker i början och då betyder det så mycket att få lite uppmuntran. Så TACK!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  6. Tusen Tack för att du skickade den fina awarden vidare till mig oxå ! :0)
    Jag har ju en mindre svacka just nu men det här gjorde mig varm om hjärtat !!
    Extra roligt med glada överraskningar när man är lite låg ! *smile*
    Ha en underbar dag !
    Kram , Helen :0)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...