lördag 13 mars 2010

Award!

Jag har fått en award från goa och kreativa Elsa med bloggen Elsas pysselrum ! Tack Elsa - blev så glad!!





Med bloggen följer:
1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 fakta om dig själv
4. Välj sju andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras boggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award

Jag tycker som alltid att det är så himla svårt att välja ut några specifika bloggar - finns ju så otroligt många fina o kreativa bloggar som är värda all uppmärksamhet de kan få. Därför väljer jag denna gång att ge awarden till alla er som är inne o kikar här idag!! Ta åt er!
Om ni vill veta fakta om mig kan ni kika HÄR....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
Sen har jag även fått en otroligt fin och värdefull award från goa Tina med bloggen Livet här och nu - en jättefin blogg av en mycket insiktsfull och omstänksam tjej!  TACK TINA!!






Idag är sista dagen för att vara med i min utlottning, så gå in och anmäl i inlägget med utlottningen...


Ha en riktigt skön lördag!
Soliga kramar
Marie

6 kommentarer:

  1. Grattis till dina awarder.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina
    Áwarder..
    Vill Önska
    dig en trevlig
    Helg
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina fina awarder! Ja jag har hållit tummarna sen jag anmälde mig till din utlottning;-)
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Hej Marie!!!
    Å, va kul att du uppskattade awarden =) Va glad jag blir!!!
    Men nu glömde jag ju att gå in & läsa faktan om dig mitt i allt.. fniss.. får göra det efter här =)
    Hoppas du mår bra & att du har en fin helg. Jag håller mina tummar STENHÅRT att det är jag som blir den lyckliga vinnaren..fniss.. men även om jag inte vinner känner jag mig lycklig,,, för jag får lära känna dig =)
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  5. Grattis till dina awards.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina awards men jag förstår att du fick dem. :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...