söndag 22 november 2009

Veckans bidrag till Beas utmaning

Så var det dags att visa veckans resultat i rensning av garn- & syförråd.
Plipp & Plopp fick en ny kompis - Plupp (barnen tyckte det var ett passande namn!)



Av lite linnetyg och gammal spets sydde jag en "påse" som fick dölja en gräslig kruka:




Sen blev det lite små hjärtan som jag "snodde" eller kanske man ska säga inspirerades av på Hannas  blogg. Det var så hejdlöst många med i hennes tävling där hon lottade ut sydda hjärtan, så för säkerhets skull gjorde jag några egna... Sen tycker man ju alltid att det andra gör blir så mycket snyggare, men det är ett försök i alla fall :)


Ha en bra vecka!!!

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Men vilka fina saker du har knåpat ihop! Hjärtana är ju supersöta!

    Bokstäverna var kanon fina dom ska jag kanske försöka mig på?!

    Må så gott!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...