torsdag 29 september 2011

"Rysch pysch" i duschen...

... blev det på gästtoan.
Hittade ett nytt duschdraperi på HM Home!




Vi har en extremt liten gästtoa...
En dusch, handfat o toalett - det är vad som finns.
Tanken är att vi ska göra om där (när vi har betat av allt annat i "att göra - listan"...) och eventuellt ta bort duschen då vi aldrig har haft användning för den.
Så det är i rent dekorativt syfte som duschdraperiet hänger där ;)

Jag har i alla fall lyckats "knöka" in ett litet avlastningsbord, för att göra det något sånär mysigt och praktiskt.. lite kul att läsa skymtar ni på golvet för de gäster som sitter länge...


HM hade även mysiga kuddar som oxå hittade hem till mig.



Så nu kommer vi knappt plats i soffan för alla kuddar ;)
Mys på i höstrusket!

Kram Marie

3 kommentarer:

  1. Läckert duschdraperi känns som det funkar bäst som dekoration.
    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag var in på HM:s hemsida idag och kikade runt, men det fina duschdraperiet det missade jag. Behöver verkligen köpa ett nytt och fräscha till på vår toa/dusch på övervåningen.

    Önskar dig en fin fredag med mycket sol och värme!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Passade ju perfekt! På HM Home kan man minsann göra riktiga fynd. Framförallt när man har lite tidsbrist som jag just nu och inte hinner fixa så mycket själv då är det perfekt att klicka hem lite fint.

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...