tisdag 9 februari 2010

Febrigt...

...efter ett väldans lång jullov, längtade barnen som tokar till dagis å vad händer... Feber o förkylning... Vi har hållit oss så otroligt friska hela vintern, jag hade nästan glömt bort hur det är när barnen är sjuka. Oro och vakna nätter...

Visar bild på en figur som jag haft stående i garderoben en lång tid. Köpte den på en auktion för många år sedan. Tyckte jättemycket om den just då, men sen åkte den in i garderoben - där jag hittade den nu i helgen. Å varför inte - tycker nog om den igen!!




Vill passa på att tacka alla för snälla kommentarer - blir så otroligt glad!!
Kram Marie

6 kommentarer:

  1. Att fynda hemma hos sig själv är ju absolut ett gratisnöje. Ibland hinner jag tom nästan glömma bort vad som finns i skåp, lådor och på vinden... :) Sjuka barn är en av de saker som är jobbigast med den här årstiden. Mina bägge snoriga är än snorigare och hostigare idag, suck! Tänk att februari som är den kortaste månaden kan kännas så låååååång...

    Förvaringskorgen nedan var riktigt, riktigt fin! Kliar i fingrarna av sylust (även om jag inte är så bra), vilket gör att jag blir ännu tjurigare över att symaskinen havererat. Ta hand om dig och barn idag (mammor till sjuka barn behöver lite omtanke).

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    vad kul att du kikade in hos mig.
    Jag älskar statyer av olika slag, så jag tycker hon är jättefin. Men jag är också så där att jag vissa saker som jag inte riktigt gillar, så ibland åker de in i skåpet o så ibland kommer de ut igen.
    Ha det bra!!
    //Camilla

    SvaraRadera
  3. Synd att en så fin staty ska stå i garderoben! Men ibland ska man bara hitta rätt plats till tingen.
    Hoppas att du kryar på dig snart!
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig figur, man glömmor så lätt bort vad man har i sina gömmor!

    Hoppas dina barn snart kvicknar till, nu var det ett bra tag sedan mina barn var sjuka *peppar peppar*
    Tycker också det är jobbigt när mina barn är sjuka!

    Trevlig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Din porslinsfigur är jättefin, hon ser så spröd och vacker ut mot den snöiga bakgrunden. Hoppas att barnen kryar på sig snart.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Hej!
    En sån tur att hon fick komma ut ur garderoben :)
    Jättefin!!
    Bra när man kan återanvända sina saker så..
    Så jobbigt med baciller..
    Hoppas ni kryar på er!
    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...