fredag 22 januari 2010

Lite smått o gott

I veckan som gått har jag varit inne i ett köpstimm ... Plånboken har blivit lite (eller ganska mycket...) tunnare, men jag har fått lite ögongodis att titta på här hemma. Det är så himla suveränt med alla dessa nätbutiker, fast lite farligt då det gärna blir lite impulsiva köp ... Så himla enkelt - varorna på posten!







Äntligen hittade jag en kaminspegel! Glädjande nog hade affären utförsäljning - 25%!
Mitt syskrin, som jag inhandlat tidigare i år på auktion, fick stå under.




Den här underbara ljuskronan köpte jag på countrybymail.se- Ljuvligt rostig o sliten.




En fönsterlampa blev oxå min, inhandlad på Hjortgården i Kyrkbyn

Ha en riktigt go fredagkväll!
Marie




1 kommentar:

  1. Så fina saker du har inhandlat! Förstår att du är super nöjd :)
    Kram Linda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...