onsdag 9 december 2009

Adventsmys...

Dagarna går fort nu och julen närmar sig med stormsteg!! Jag har ambitionen att så många som möjligt av mina julklappar skall vara "homemade"... Får se hur det går med det - tiden går liksom lite för fort. Det har blivit några små amigurumis och förkläden till barnens kusiner och vänner och brödkorgar, mössor eller förkläden till de vuxna. Vi hade bestämt att inte KÖPA några julklappar till oss vuxna - å då tyckte jag det kunde vara roligt att få ge bort något man inte KÖPT :)
Sen har vi ju det där med snön... När kommer den??? Jag börjar bli lite smått deprimerad på detta väder - regn och åter regn... Smutsiga overaller å skor - varje dag. Tvättmaskinen går för fullt här hemma.
Ha det riktigt bra - tänd mycket ljus och bara myyyyysss!


3 kommentarer:

  1. Visst går det fort!!!

    Härligt med Home made!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Men, du är duktig du!! Vad glad jag skulle var om jag kunder få till så många olika saker! Ta en bild på allt innan du packar in dom! Skulle vara kul att få se!

    Ja ska det vara så här alla höstar/vintrar fram över så måste man ju börja planera om sina semester veckor. Minst en till solen i typ mitten av nov.
    Här går också tvättmaskinen för fullt varje kväll! I bland är det bara dotterna men ofta åker även medföljande kompis hela mundering också in i maskinen. (skickar då med allt vått i en påse) man ska ju endå tvätta.

    Nu tror jag att det får bli ett glas glögg :)

    Ha det bra!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    Klart det är ok att kopiera :) Hoppas du får en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...