fredag 24 augusti 2012

Mysig pall

Kommer ni ihåg pälsen jag visade er i våras? En pälskappa i lammskinn, som jag ropat in på auktion för nästan inga pengar alls :)
 
Den är inte längre en kappa, utan nya "kläder" till min pall!
 
 

 
Så himla enkelt och tacksamt att klä om i päls, inga spikar som syns överhuvudtaget i all ull....
 
 
Så var det äntligen helg!
Jag har varit ledig idag och ägnat mig åt en nyinköpt gammal stol, som också ska få ny klädsel.
Den visar jag en annan dag...
 
Jag har kunnat stå utomhus och jobba, så det har varit alldeles ljuvligt.
Tänk att vi fått en sådan härlig sensommar :)
 
Tack än en gång för att ni fortfarande kikar in hos mig!
Ha nu ALLA en riktigt skön helg!
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så jättefint! Jag klädde också en pall men det var med teddy, din ser så mjuk och fin ut.
    Ja, det är en härlig sensommar och jag är så glad eftersom jag gillar den här tiden - och hösten allra bäst.
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jättefin pall Du fått till. Fint med lammskinn på en sådan pall......
    Det blir en härlig kombination. Ha det gott/Kicki

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefiffig idé!!! Och så himla fin pallen blev, kanon!!!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Jättefin pall!

    Önskar dig en toppen helg.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Åååh vilken fin pall.
    Vad duktig ni är!!:)

    ha det gott.
    kram HannaH

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...