fredag 13 april 2012

Visst ska vi väl ha hundar oxå....

... å då menar jag i TYG....



Har testat ytterligare ett mönster i Karin Neuschütz bok, Sy mjuka djur.
Dessa två små vovvar ska få flytta hem till Tove och Allan.
Tror de kommer stortrivas där!! 

Vi har ju redan "lille" Nisse hos oss och jag tror det räcker med en riktig hund mer än väl.;)


Framför allt när man har en hund som våran charmige och mer än busige Nisse...

Nu är det fredagsmys som gäller, så på med mysbrallan och raggsockorna, nu kör vi!

Kram Marie

11 kommentarer:

  1. Underbara hundar- alla tre!
    Ja nu kör vi, ha en härlig fredagskväll och helg!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såna söta hundar kan man ju ha hur många som helst! Å Nisse han var söt han också!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en underbar fredag. Med myshunden, Nisse :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig! Jag sitter i soffan nu med myskläder och ett glas rött, det är en skön fredag kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Ååå, vilka ursöta vovvar! Tro ja, att Allan och Tove blir glada! :)
    Må så gott, kram Evelina

    SvaraRadera
  6. Sååå fina!!! Mys!
    Ha en toppenlördag.
    kram kram Malin
    (tack för din fina kommentar ;)

    SvaraRadera
  7. Åh vilka fina vovvar! Det låter som att jag ska snoka upp den där boken på bibblan :-)

    SvaraRadera
  8. Åhhhh så söta vovvar!!
    Du är såååå duktig.

    Ha en skön söndag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Så fina tyghundar och Nisse är ju så söt!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Såå söta hundar =)))
    Jag vill även tacka dig för en inspirerande blogg. Massa kramar till dig så syns vi nästa vecka ;-)

    SvaraRadera
  11. åh de hundarna var ju för söta! :) Och vilken fin blogg du har. Det var första gången jag var här inne :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...