lördag 2 oktober 2010

Vinnaren är dragen....


Hejsan!

Var roligt att ni var så många som ville vara med i min utlottning!! Jag har försökt kika in till er alla som har egna bloggar och hoppas jag inte missat någon.. Så mycket inspirerande bloggar det finns! TACK för visat intresse! 

Totalt blev det 140 lotter, så det har varit lite pyssel här hemma... Barnen har varit med och varit väldans engagerade! De undrade givetvis varför jag bara skulle ge bort EN brödkorg, å det kan man ju undra... men nu har vi i alla fall dragit en vinnare - och det blev:

EMMA - med bloggen Fembarnsmamman

Grattis till DIG!
Maila mig din adress och tala om vilken du vill ha, så skickar jag brödkorgen.

Än en gång - TACK till alla er som ville vara med!!
Ha en riktigt mysig lördagkväll :)

Kramar Marie





16 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Oj vad många som ville vara med i din utlottning, vad kul! Grattis till lyckliga Emma som vann den fina brödkorgen!

    Ha en trevlig lördagkväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!
    Ha en fortsatt härlig helg!

    Kram ia

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren! Verkligen söta brödkorgar du har gjort!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till vinnaren!
    Tack för en fin tävling!
    Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Jippi!!!!
    Jag blir såå glad; underbart:-)
    Allt du gör blir så otroligt fint, och nu får jag njuta av en egen brödkorg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att så många ville vara med och tävla=) Grattis till vinnaren av den vackra brödkorgen!

    Önskar dig, Marie en underbar söndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Hej tack för en superfin tävling och grattis till vinnaren. Ja de kanske kan bli flera tävlingar då så ungarna kan va med, hihi *ler*

    De är ju så fina dina brödkorgar, ne nu måste jag nog titta in i din lilla bloggbutik o njuta lite av dina fina alster,
    Ha en toppen söndag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. HEEEJ underbara vän!!!
    Grattis till den lycklige vinnaren!! Själv har jag inte varit mycket vid datorn & missat denna fina tävling...=( men det går säkert fler tåg =))

    Hoppas du mår bra!! Önskar dig en underbar Söndag!!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren! Och med tanke på att jag har vunnit en av dina underbara korgar förut så vet jag ju hur lycklig hon blir!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till Emma! Tack för en fin utlottning.
    Kram L

    SvaraRadera
  11. Hej Marie!
    Ska genast in o kolla väskan! Har inte träffat mamma än så jag har inte visat henne tygerna (hon är inte ute o surfar på nätet själv, hon är "rädd" för datorer, hihi!) Nästa gång vi ses ska jag visa henne för jag vet att hon gärna vill ha en av dina väskor:)

    Ha en mysig kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Är man 5/fembarnsmamma så SKA man få vinna!!!!!
    Grattis till henne!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Vad roligt att så många ville vara med i din tävling. Väldans fint pris att få som 5 barnsmamma :) grattis till vinnaren

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  14. Hej! Vilken trevlig blogg du har! Har tittat runt lite här, och jag kommer att följa med här och se vad du gör :)

    SvaraRadera
  15. Kan man beställa brödkorgar hos dej? Jag hade tyvärr inte lyckan att vinna! Du har så mycket fina saker!!!

    SvaraRadera
  16. Hej Marica!
    Klart du kan beställa!
    Kika gärna in i min bloggbutik http://lillasolhem.blogspot.com eller skicka ett mail handgjordadrommar@hotmail.se
    //Marie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...