lördag 1 maj 2010

Beas utmaning!

Så var det dags för utmaning igen! Bea med bloggen Beas barnsliketer har dragit igång en ny utmaning  i maj månad. Ett tillfälle att få rensat i syrummet om inte annat....
Häng på - alla ni pysselsugna!


Jag har varit väldigt frånvarande den sista veckan...
Det har bara varit deklarationer, deklarationer och deklarationer...
Låter det kul?! *ler*
Men nu är det äntligen snart den 3 maj, så det lär bli avsevärt mycket lugnare nästa vecka och jag hoppas jag får tid att kika runt mer hos er andra.

Må så gott!

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Vet du vad, det var Beas barnslikheter som fick mig att tillslut starta en egen blogg:)
    För jag hade sån lust att vara med i en sån här utmaning i höstas. Och då slog jag till och startade en egen blogg.
    Så Beas blogg betyder något extra för mig:D
    Jag kan ju knappt sy men jag fick till några alster iaf;)
    Men nu hoppar jag nog över det! Känns som att jag har så mycket annat att göra. Hinner inte med att sy, tyvärr!
    Hoppas du får till nått!!
    Må så gott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Deklatation är inget kul! Dessto roligare verkar beas utmaning. Den skulle man kanske haka på...har ju lite saker i gömmorna!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...