torsdag 22 oktober 2009

Så var det dags för en ny blogg!! Jag är verkligen helt grön när det gäller bloggar, förutom att jag är en flitig besökare av andras bloggar. Insåg att de bidrar till inspiration och kreativitet! Jag har alltid älskat att pyssla, handarbeta och göra iordning gamla möbler, men insåg nog inte att det skulle betyda så mycket för mig. Just nu är det symaskinen som går för fulla muggar hemma i pysselvrån!!
Det hela började med att jag renoverade gamla möbler, eller ja, renoverade kanske är ett stort ord, men jag målade och klädde om stolar - som faktiskt blev riktigt bra. Så auktioner försöker jag besöka så ofta som möjligt, så just nu är garaget är fullt av spännande "uppdrag".

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är oxå helt ny på detta med bloggande :)men det verkar så himla kul så jag var bara tvungen att testa.... Vilka fina saker du har lagt upp på din blogg. Kika gärna in på min om du har lust.
    // Linda

    SvaraRadera
  2. Lycka till.
    Det ska bli spännande att följa din blogg och allt du gör.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...